Peruutus- ja toimitusehdot



Ehdot koskevat Funtor Oy:n (Tietopalvelut, Tunnetaitoja lapselle -verkkopalvelu ja Entä jos -kauppa) kautta tehtyjä ilmoittautumisia ja tilauksia.


Koulutuspaikan varaaminen


Kun olet täyttänyt ilmoittautumislomakkeen, sähköpostiisi lähetetään ilmoittautumisvahvistus. Ilmoittautuminen koulutukseen on sitova, joten kerrothan meille välittömästi, mikäli osallistumisesi estyy.


Osallistumisen peruutus


Osallistumisen peruutus on kuluton koulutusta/webinaaria edeltävään päivään asti. Jos osallistumisesi koulutukseen jostain syystä estyy, ilmoita asiasta välittömästi sähköpostilla koulutukset@tietopalvelut.fi tai puhelimitse 014 337 0050.

Osallistuminen on mahdollista vaihtaa toiselle henkilölle, kun ilmoitat asiasta meille ennen koulutusta. Ilmoita tällöin myös tilalle tulevan henkilön mahdollinen erikoisruokavalio. Lähellä koulutusta tehdyissä henkilönvaihdostilanteissa emme välttämättä pysty huomioimaan erityisruokavaliotoiveita. Myös webinaari-ilmoittautuminen on mahdollista siirtää toiselle henkilölle.

Mikäli et peruuta osallistumistasi etkä saavu paikalle, olemme oikeutettuja veloittamaan täyden koulutushinnan.


Koulutuksen maksaminen

Koulutuslasku lähetetään postitse noin kaksi viikkoa ennen koulutusta ilmoittamiesi tietojen perusteella. Laskulla on maksuaikaa 21 päivää. Jos sinulla on avoimia laskuja, hyväksymme koulutusilmoittautumisesi vasta kun avoimet laskut on maksettu. Tarvittaessa tarkistamme luottotietosi. Väärinkäytösepäilyissä pidätämme oikeuden olla hyväksymättä ilmoittautumista.

Veloitamme maksukehotuksista huomautuskuluja 5 euroa/kpl. Kahden huomautuksen jälkeen laskutamme saatavamme perintätoimiston kautta. Kannustamme ottamaan maksuvaikeuksissa heti yhteyttä, niin voimme järjestää asian niin, että maksu onnistuu.


Koulutukseen osallistuminen

Lähetämme sinulle noin viikkoa ennen koulutusta sähköpostilla koulutusinfon sekä tarkempaa tietoa koulutuspaikasta ja käytännön järjestelyistä.


Tuotteiden tilaaminen

Tuotteiden toimitusajat ja -tavat

Toimitamme tilaukset Suomessa Postin välityksellä Tietopalveluiden (www.tietopalvelut.fi) varastosta. Tilaus ja sitä koskeva lasku toimitetaan postitse joko kirjeenä asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen tai pakettina lähimpään Postin toimipisteeseen. Mikäli organisaatiollasi on Postin kuljetussopimus, tulee tilaus suoraan tilausosoitteeseen.

Tilausten normaali toimitusaika on 5—10 arkipäivää. PS-kustannuksen, Tuuma-kustannuksen, Kumma-kustannuksen tai varastossa valmiina olevia tuotteita saamme Postin matkaan tilauksesta seuraavana 1—2 arkipäivänä. Voit varmistaa halutessasi saatavuuden asiakaspalvelustamme puhelimitse 014 337 0050 (arkisin klo 9—16). Ota meihin myös yhteys jos haluat tilauksesi erityisen nopeasti.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Lähetyskulut Suomessa


4,90 euroa
Yli 60 euron tilaukset postikuluitta
Pikatoimituksissa hintaan lisätään 5 euroa
Postiennakkolisä 4,66 €

Toimitamme tuotteita myös ulkomaille ja Ahvenanmaalle. Tee tilaus ulkomaille tai Ahvenanmaalle toimitettavista tuotteista sähköpostitse: asiakaspalvelu@tietopalvelut.fi. Ulkomaille lähetettävän tilauksen maksutapana on lasku ja laskutamme tilauksen ennakkoon. Laskun tulee olla maksettuna ennen kuin tilaus voidaan lähettää. Ulkomaan toimituksista veloitamme postikuluja 39,90 euroa ja Ahvenanmaan toimituksista 9,90 euroa riippumatta tilauksen loppusummasta. Postikuluttomat kampanjat koskevat vain Manner-Suomeen tehtäviä tilauksia.

Tilausvahvistus


Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Tuotteen maksaminen


Lasku lähetetään samassa lähetyksessä tilauksen kanssa. Laskulla on maksuaikaa 14 päivää. Lasku voidaan lähettää myös eri osoitteeseen tai verkkolaskuna. Täytä silloin erillinen laskutusosoite ilmoittautumisen yhteydessä.

Voit tilata tuotteita myös postiennakolla. Lähetyskuluihin lisätään tällöin postiennakkomaksu 4,20 €. Yksityishenkilöiden yli 150 euron tilaukset toimitetaan postiennakolla (lisämaksu 4,20 €).

Jos sinulla on avoimia laskuja, toimitamme uuden tilauksesi vasta kun avoimet laskut on maksettu. Tarvittaessa tarkistamme luottotietosi. Väärinkäytösepäilyissä pidätämme oikeuden olla lähettämättä tilausta. Veloitamme maksukehotuksista huomautuskuluja 5 euroa/kpl. Kahden huomautuksen jälkeen laskutamme saatavamme perintätoimiston kautta. Kannustamme ottamaan maksuvaikeuksissa heti yhteyttä, niin voimme järjestää asian niin, että maksu onnistuu.

Tutustumis- ja palautusoikeus

Kaikilla tuotteillamme on maksuton 14 päivän tutustumis- ja palautusoikeus. Aika lasketaan tuotteiden vastaanottamispäivästä. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Voit myös tehdä ilmoituksen tilauksen palautuksesta 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta, jolloin sinulla on palautusilmoituksen jättämisestä laskien 14 päivää aikaa palauttaa tuote. Palautusilmoituksen voi tehdä sähköpostitse asiakaspalvelu@tietopalvelut.fi

Palautuksessa on oltava mukana palauttajan yhteystiedot, koko lähetystä koskeva lasku tai kopio siitä, sekä selvitys palautuksen syystä. Ilman palauttajan yhteystietoja emme voi kohdistaa palautusta oikeaan lähetykseen.

Jos palautat vain osan tilauksesta, voit maksaa tilauksesi alkuperäisellä laskulla vähentämällä palauttamasi tuotteen hinnan loppusummasta.

Palautus Postin kautta:
Kirjoita kuoreen palautusosoite:
Asiakaspalautussopimus 605892
Funtor Oy / Tietopalvelut
PL 86
40101 Jyväskylä

Pyydä Postista kuitti palautuksesta.


Ongelmatilanteet


Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa meille virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.