Tilaa uutiskirjeemme – saat 10 %:n alennuskoodin verkkokauppaamme
Johda henkilöstö asiakaskeskeisyyteen
Klikkaa kuvaa avataksesi se suurempana
HINTA 45,00 €
JÄSENELLE 38,00 €
Ostoskorissa 0 kpl
Ilmestyy 10.8.2015
  • 1. painos, 2015
  • ISBN 978-952-451-666-2
  • Sidottu, 181 sivua
  • Tilausnumero 100047549

Pauli Juuti

Johda henkilöstö asiakaskeskeisyyteen

Asiakas soittaa yritykseen. Automaatti vastaa ja pyytää näppäilemään numerosarjoja, jotta asiakas yhdistyy suoraan oikealle asiakaspalvelijalle. Kun asiakas on selvittänyt näppäilyrumban, hän siirtyy jonottamaan — pahimmillaan kymmeniksi minuuteiksi.

Tiedämme omista kokemuksistamme, että huono asiakaspalvelu saa meidät helposti vaihtamaan tuotteiden tai palveluiden tarjoajaa. Sekä organisaation johdon että kaikkien organisaation palveluksessa olevien on herättävä havaitsemaan asiakaskokemusten merkitys.

Asiakaskokemuksesta on tullut organisaatioiden keskeisin kilpailutekijä. Jatkuva vuorovaikutus asiakkaiden kanssa lisää organisaation joustavuutta, innovatiivisuutta ja menestystä. Kirjassa kerrotaan, miten johtamisen avulla koko henkilöstö saadaan tarkastelemaan kaikkea tekemistään — esimiestyöstä henkilökunnan kahvitaukoihin — asiakkaiden silmin.

Ilmestyy 10.8.2015
  • 1. painos, 2015
  • ISBN 978-952-451-666-2
  • Sidottu, 181 sivua
  • Tilausnumero 100047549

Auta muita tekemään ostopäätös ja arvioi tuote!

Chat - Asiakaspalvelija on paikalla

  • Hei, miten voin auttaa? Kirjoita kysymyksesi alla olevaan laatikkoon ja paina lähetä.